27 Mayıs 2009 Çarşamba

"Blog blog olalı" serzenişine cevap bla bla...

Efendim bu aralar yoğunum desem birilerinin kahkalarını 20 kilometreden duyucağımdan korkuyorum... Yoğunum... yoğunluğum daha çok kendi hobilerimin üzerine yoğunlaşmış durumda... Buralaaa buralaaa bişiiler yazamıyorum emmeeee kendi bloguma günde beş vakit yazı yetiştirmekteyim...

Ama bu blogumuzun da ilk muhabbetlerine bakanlar (derken ironiktir ikimize sesleniyorum : )
Başlarda dolu dolu blog notlarını görüp dumurun dibine dibine vuracaklardır... (bu da gene ben herhalde)...

Kalasınız Saalıcanan
Biricik eşiniz
Monşer, Kurmay Orbay, El mankeni, Dünya süzme şampiyonu, Süzme Göztepeli bla bla bla
Cihangir Bayburtluoğlu...
(peeeee demenizi bekler)

4 yorum:

kilavuzkarga dedi ki...

baştaki "bla bla" da bişiiye göndermedir... bulana dö point vericem... he he

Rasyo dedi ki...

dö pointimi rica ediimmmm... hangi alışveriş merkezinde paraya çevirebiliyorum acaba puanlarımı efemmmm???
bla bla since 16 /06/ 2007

kilavuzkarga dedi ki...

"aferim oolm amet... zahada bravo..." diye tekrarlanan repliği ile ünlü bi öztürk serengil filmi vardı... bilmem ööle aklıma geldi... hakat bulmuşsun şeklinde...

Rasyo dedi ki...

145'i zamanında boşuna mahlasa eklemedim sevdiceğim:))
dö pointimi alayım pliizzz.